BARA KETCHUP PÅ DEN ENA

Hahahah jaa hur ska jag beskriva gårdagen!? Den var rolig men lugn och vi hade hoppats på mer. Men en sak som höjde hela kvällen var på hemvägen. Jag var sjukt hungrig så vi bestämde oss för att köpa korv. Vi tyckte att vi hade tid, men tydligen inte. När vi står och beställer kommer bussen och Moa säger åt mig att offra dit. Jag springer dit och frågar när den går? Busschaffören svarar - Om .... 20 sekunder !! Jag får panik och skriker till Moa följande:

E - SKIT I KETCHUPEN, BUSSEN GÅR OM 20 SEKUNDER!!!
M - JAG KOMMER, FEM SEKUNDER!!
E - MOOOOOOOOOA SKIT I KETCHUPEN
M - (till korvghubben) SKYNDAAAA!! BARA KETCHUP PÅ DEN ENA OCH SENAP OCH KETCHUP PÅ DEN ANDRA, SKYYYYNDAAAA!!
Så fick Moa korven men så kom hon på att vi skulle ha pommes frites också så hon skriker
VI SKA HA POMMES FRITES OCKSÅ!!!!! SKIT I KETCHUPEN GE MIG DOM BARA!!!!


Medan jag står och försöker övertala busschaffören att klockan på stationshuset inte är prick än utan att det är en minut kvar. Hans komentar var att hans klocka var prick! ASSS HOOOLE! Moa kommer springandes och på vägen ser jag att nått flyger ur hennes hand. När hon kommer fram skriker hon att kroven gick av. HAAHAHAHAH Så jävla roligt. Vi kommer på bussen och Moa får en komentar: - Här kommer Moa som ska skita i ketchupen" Hahah hela bussen var typ full av folk! Vi äter upp vår mat och somnar sedan på bussen hem. Jag vaknar dock i Rimbo och plingar. Fy fan vad vi garvade åt hela situvationen! Hahaha. Skulle så gärna velat ha en bild på när hon kommer springandes! Hahah








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0