Bara för att jag orkar...

Åhh fy vad jag är hyper alltså..! Den här dagen har gått i ett, som man burkar säga. Känns skönt att bara sätta sig ned och andas lite. Dagen började med;

Historia första lektionen, lunch, sen ned till "city" för att köpa nytt nått i underklädesväg, en mössa och två tröjor. Dessa tröjor skall jag använda som marknadsföring i mitt företag. Så imorgon skall jag lämna bort de på tryckning. Sedan fortsatte dagen med redovisning i Julius Caesar, som jag känner mig helt nöjd i. Gick bättre än förväntat faktiskt. Sedan var det bara att åka hem. Åkte då raka vägen hem till Pappsen och hjälpte han med att laga mat. Myspys!! :) Sedan fixade jag lite och avslutade med att jag åkte hem till mig.

Och nu har jag precis suttit och fixat en hel del till företaget. Några grejer som skulle fixas men nu är det gjort. Har även skrivit brev till min kära syster och min lillebror. Guuud så söt jag är.. :) Hihih
Det var dagen i korta drag. Men jag måste bara säga att åhh vad snygg Bh jag har köpt! Helt i Love! Thanks to Sofie, som var så snäll och följde med och hjälpte mig att välja. Jag brukar ha sådan beslutsångest i såna lägen. Höhö..

Back to the life!

Seee yaaah!!

// Erica..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0