20 november

Ja var ska jag börja. I morse när jag vaknade åkte jag och Annette in till Uppsala för att handla julklappar och presenter till Mary-Linn och Ida som fyller år i November. Det gick bra och det blev ett antal leksaksaffärer.. Sedan åkte vi hem med allt och åt lunch, vilket var mycket gott för jag hade inte ätit nått sen kvällmaten dagen innan.. Har ingen frukost hemma :/  Sen blev det att åka och fika en sväng hos farmor och farfar för att sedan åka och hämta Jackie och Bella på dagis. Sen bunkrade vi ned oss i soffan och kollade på den nya Harry Potter filmen! Som var mycket bra faktiskt. Sen åkte jag bort till pappa med den gigantiska skåpbilen. Fixade gardiner och åt en macka (kvällmaten) Höhö..

Sen var jag tvungen att tanka bilden och jag har ingen aning om hur man gör det, så jag bad pappsen hjälpa mig. Klagade dock på min körning, men det fanns ju en anledning till att jag inte ville köra. Jo för att jag är livrädd när jag sitter i den! Haha det gick bra iaf och jag körde hem pappa för att sedan åka hem till mig. Började stryka mina gardiner (måste ju ha nya nu till JUL) medan jag kollade på Idol och sedan Cirkus Möller... Det blev jättemysigt! Så nu väntar jag bara på att jag ska få sätta upp mina adventljustakar!

Men nu sitter jag och väntar med spänning på vem som åker ur Idol! Jag vill att Reza ska åka ur för de andra är såååå bra ju!!! Det är inge kul nu när det börjar dra ihop sig och när man har så många favoriter.. Men men.. Ska hoppa in i duschen medan jag väntar för i morgon bitti vid 07:30 börjar jag jobba.. Puuhhh!!

Seee yaahhh later!!

/ Rajkiii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0