Vill inte peka ut någon..

Fick en liten komentar om mitt inlägg babyboom. Anlednigen till att jag inte skrev att vi var bästa kompisar och umgicks jämnt var att jag inte ville peka ut någon. Och faktiskt så saknar jag de vänner jag hade, och så klart bästa vänner. Men alla växer ifrån varandra och en flytt gjorde att vi kom allt för långt ifrån varandra. Detta ledde till att kontakten bröts. Men jag ska inte skylla på någon eller några, det är lika mycket mitt fel. Men men.. Jag önskar henne och de andra all lycka och att allt ska gå bra.

Skulle också vilja ha ett barn, men som sagt först en utbildnign och en seriös kille. Så det blir nog några års tills dess. Hoppas att det är löst nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, då hänger jag med :) . Tyckte de bara va synd att du inte skrev att ni va tajta kompisar bara, men som sagt du ville inte peka ut någon :) Sry. Ha de bra :D

2009-12-02 @ 21:32:13
Postat av: Josse!

Tjosan! :) .. Antar att det var mig du inte ville peka ut?! Visst , jag hinner nätt och jämt gå färdigt skolan & tro mig Erica , jag har själv tänkt igenom detta! Tankarna har snurrat som fan i huvudet på mig de senaste veckorna! Men jag har bestämt mig & de ska bli superkul! :) Miss u !

2009-12-05 @ 17:20:51
Postat av: ERICA

Jo det stämmer, Ja men jag förstår att det är så, jag skulle själv vilja men vill gå klart i skolan och så.. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för sig dig och att det kommer bli bra med en lite bebis! Ett måste är att jag måste få se hur den ser ut!! Älskar så bebisar, de är sötast när det är små :) hehe.. Ha de bra nu! Saknar våra gamla tider!! :)

2009-12-06 @ 11:54:31
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0