Var inte blyg, spendera mera!

Så nu har Jag spenderat 1800 kronor! Fick min lön i dag (3 588 kronor) och har redan satt sprätt på en hel del pengar.. Hur lyckas man?! Jo jag var i skuld till Moas klasspolarem, Viktor (200 kronor). Sen lånade jag ut (100 kronor) till Moa, Åt på Café med Moa och Jessi (100 kronor), lämnade tillbaka (1 000 kronor) till pappa, var i skuld till Moa efter helgens krogrundor och sen köpte jag en present till Jessi och en julklapp till Annette (cirka 100 kronor). Sen har jag även köpt ett nytt schampoo för blont hår, det är inget silverschampoo för det tyckte frisören jag frågade inte var någe bra för det gör håret bra grått och lila, medan det här skulle det bli ett bättre resultat :) (160 kronor). Sist men inte minst så har jag fyllt på min mobil (75 kronor) kännde att det var behövligt efter alla gånger jag bett Moa ringt upp min pappa och berättat att min bil har gått sönder och jag blivt stående.. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0