Vad är ert problem?!

Fan alltså jag är riktigt jävla less på killar alltså!! Vad ska man ha de till egentligen.. Ja inte vet jag. Haha!! Dryga som fan är det i alla fall. Vill så sjukt gärna träffa någon kille med bra egenskaper och som är seriös. Men jag tänker fan inte lägga ned någon mer energi alls. Jag får väl avakta tills jag börjar plugga. Kanske finner jag en man där. hahaha!!

Nej nu är jag helt slut och orkar knappt lägga mer energi på att irritera mig på killar eller dyligt. Så nu blir det att knata upp till sängen för att lägga mig och läsa lite inför provet i morgon som kommer gå åt H*lvet!! Men jag gör mitt bästa, är ju faktiskt sjuk. I bland får man låta hälsan gå före betygen!!! NEVER!! Hahah eller kanske!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0