Torsdagen den 3 december

Hmm var ska jag börja.. Jag började praktiken vid halv 9 i morse. Fixade lite med de 7 lådor som hade kommit. Sedan fick Annette en tid till klippa hunden i Uppasala. Så det blev till att åka dit, lämna in hunden och sysselsätta sig i två timmar. Det gick ganska lätt. Åkte en sväng till Gränby och kollade lite men även till doken för att äta. Sedan var det dags att hämta Alice. Hon blev hur söt som helst! Tänk er en vit puden med bollar på benen!! Sjukt söt!

Sen åkte vi hem till Farmor och farfar och fikade lite. Vi kollade vårt bmi och vägde oss. Vilken hysteri det blev, men det var kul. Hahah. Sen åkte jag hem till pappa och där blev jag kvar tills 20:00. Sprang hela vägen hem för att hinna se Mammas pojkar! Hahah! Anledningen till att jag blev kvar där så länge var att jag var tvungen att fixa en annons till Roslagen runt. Tidningen kommer ut den 15 december. Så jag hoppas på att försäljningen tar start då! Sen har pappa och jag sutti och letat bli som en galning! Vi hittade en tillslut! Så i morgon ska jag och mormor ta bussen till stockholm och sedan åka tåg till Strängnäs. Sedan ska jag köra bilen hem.

Puhh nu måste jag se Mammas pojkar igen!

Seee yaaahh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0