The last day in school!!

The last day in school, för det här året i alla fall.. Hahah! Så nu är det bara att ta det lugnt fram tills den 11 Januari då vårterminen börjar på nytt.

Var precis hos SYO och kollade lite med skolor och intagningspoäng till lärarutbildningen. Förra året skillde det i intagningspoäng i Göteborg 18, nått och i Karlstad 11, nått. Så när jag räknade ut vad jag  hade för poäng med de kurser jag haft under etta och tvåan hade jag 17, nått. Vilket betyder att jag kommer in i K-stad på de betyg har har nu. Men när jag sedan kommer att lägga till de kurser jag läser klart i 3an kommer jag ganska lungt komma upp till högre poäng. I hope! Eller jag vet!

Känns så jävla bra att ha BRA betyg och ändå ha tid till att umgås med kompisar, ha kul, leva livet, Vara anställd och ha ett företag! Är man inte bra då!?!? Jooo det är man.. Nice!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Ta K-stad ! Men bo inte hos mamma ! Du kan få bo hos mig ibland :) Skulle vara trevligt med syster närmare !!

2009-12-16 @ 21:44:30
Postat av: ERICA

Hehe jag funderar faktiskt på det! Vill vara närmre dig och mamma.. Nej då skulle jag ha en egen lägenhet. EFter att ha bott ensam kommer jag aldrig klara att flytta hem igen.. Hahaha! Hörrö jag kommer upp till dig innan jul om det är ok?! Byter julklappar osv ;) <3

2009-12-17 @ 10:12:39
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0