Svar på tal?

Fick en kommentar om att det kankse var "mitt idiotiska inlägg om Babyboom" som gjorde att det blivit fler läsare. Men alltså, då verkar det som om folk tog åt sig mer än vad det skulle. Men varför bli så upprörd? Det är ju så att det har bilivit en liten "boom" av gravida unga kvinnor. Och det är väl inge fel med det heller.. Inte vad jag tycker, men det kom mest som en chock!

Folk gör vad det vill, och jag skriver vad jag vill. Sen om det är fler som tar åt sig eller inte, det är inte mitt problem. För jag tycker inte jag gjort nått fel. Jag sa inge dumt och jag pekade inte ut några. Men de som tar åt sig är väl de som själva sitter i den sitsen som de själva gör. Men åter en gång, det är absolut inge fel att vara en ung mamma, tvärt om! Man orkar mer och det blir betydligt roligare för barnen när de växer upp, genom att ha föräldrar som "orkar" hålla i gång med barnen alla aktiviteter.. Så kör på och visa alla vilka som har rätt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0