Smuts under naglarna..

Jag vaknade vid 1 hos Moa och låg och snackade lite om gårdagen. Sen kände jag att jag behöve fixa ihop en fyrhjuling till. Så jag åker hem i skaplig tid till pappa. Där får jag låna de största meckarbyxor man kan tänka sig. På mig ialla fall..Hahah!! Sen Var det bara att börja.. Det blev lite svårt så pappa fick komma och hjälpa mig. Men det mesta klarade jag själv. Det var lite svårt eftersom jag har fixat längre naglar. Så det blev en hel del svordommar! hahah.. Men till sist fick jag ihop en och gick sedan in för att fixa mat.

Ställde mig och skalade potatis och fixade koldolmar som jag låt ligga i stekpannan i en jättegod sås/sky.. Mummm.. Sen åkte jag hem till mig efter att varit borta en hel dag. Så då blev det en skön dusch och att kolla på Playa del sol. Sen har jag även lagt in lite pluggning i mellan varven. Har en redovisning om konsten i morgon i historia som jag känner att jag måsta fixa bra!

I morgon ska jag åka på lucia firande i kyrka. Jag ska kolla när lillsyrran och kusinerna sjunger. Så gulligt så!! Så i morgon ska jag offra mig och gå upp tidigare en vanligt och kolla på när de sjunger och sen ta bilen till skolan.




En massa reservdelar som jag inte fattar ett dugg vad det ska vara till.. Hahah.


Just det, så här ser det ut om man är ute flera gånger på en helg. Pinsamt att räcka fram handen när de ser att det redan finns en stämpel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0