Shopping !

I morse vaknade jag vid 10 och gick upp. Mamma var ute på promenad med hunden Uzzie så jag gjorde mackor och satte mig och åt frukost. Sen kom mamma och Anders och gjorde mig sällskap. Gick och duschade och sen åkte jag och mamma till ett såkallat köpcentrum vid namn Bervik. Vi åkte även runt till lite andra affärer för att kolla runt lite. Jag hittade ett par Lee jeans till mig, Svarta, en tröja och ett armband. Gick runt lite och kollade på en "nyårs outfit" men tänkte avvakta till mellandagarna.. hihihi.. I loooooove shopping! :)

Sen åkte vi hem efter ett antal timmar i affärer och åt mat. Sen blev det en lite slappstund framför datan för att snart förfytta mig till soffan för att kolla på film. Mamma har tydligen "Allt flyter" och den vill jag se. Hoppas den är bra.. Hahah..!

Måste bara säga att jag är riktigt avis på tjejgänget som var ute i går! Hörde att det var riktigt roligt! :) Aja, jag har ju kul i Värmland. Höhö..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0