Sexigt med tjejer som kan?

Fy vilken dag!! Efter att jag varit hos pappa i morse så åkte jag in till skolan för att fixa lite. Där höll alla på med en massa saker i sistaminuten. Jag hade fått panik om jag varit i sen situvationen. Men nu var jag ju inte det, men jag var riktigt däckad i stället. Hade sedan fullt upp med att få in ett stafli in i bilen. Det var inte det lättaste, men med min vilja och mina muskler gick det.. Sen kommer vi till det värsta på hela dagen!!!

Jag åkte upp till den platsen jag trodde vi skulle vara på liksom nästan alla andra. Där stod vi i över 50 minuter innan vi får veta att det är på en annan plats. Jag som stod trea i kööö!! Så då blev det att total åka till nästa lokal och börja med att bära in saker. Usch vad det var jobbigt..!!

Sedan stod jag där hela dagen med världens huvudverk och försökte se trevlig ut. Just det, precis efter att mässan öppnat kommer farfar med en fyrhjuling. Vi får sedan stå och mecka i hop den för den kom i molikyler. Jaaa, Erica kan mecka, sexigt va ;). Trodde det bara skulle vara att sätta på däcken, men det var en massa skärmar och dyligt som också skulle moteras dit..

Men allt gick bra och farfar åkte hem med en del grejer och Moa hjälpte mig med resten. Gullunge :) Åkte då tillbaka till skolan för att lämna stafliet och därefter bar det av hemmåt. Lämnade av Moa i Rimpan och åkte sedan vidare hem till pappa för att äta en räksmörgås som de lämnat kvar till mig. Mmmmm Gott! ;) Sendan åkte jag hem, tog en skön dusch och nu sitter jag här!! Puuhhhh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0