Salsaqueeen

I morse på bussen somnade jag och vaknar i Rimbo att busschaffören ropar ut att han GLÖMT att åka förbi långsjöskolan! Ja och tänker jag. Skönt att slippa åka förbi där... Nej men då åker bussen tillbaka runt hela Rimbo till Långsjö skolan! Lata ungjävlar! Hur långt tar det för dem att gå från stationen?! Inte lång tid alls! Så resultatet blev att jag kom väldigt sent till skolan och jag hade idrott första timmen! Så ännu en gång missade jag början av teorin på idotten. Varför kan inte bussarna komma i tid för? Det börjar bli ganska irriterande nu. Men i alla fall, på idrotten skulle Emma och Ida ha lektion. Det stod dans på deras schema.

Så... de försökte lära oss salsa! Det var faktiskt riktigt roligt! Så än en gång har Erica kommit på en sak hon skulle vilja börja med. Fatta kul att kunna dansa bra! Jätteroligt ju! Men men.. Nu ska jag fortsätta med mitt företag, Mini Moto UF! Det börjar dra i hop sig nu inför mässan nästa vecka och min leverans av fyrhjulingar. Har jag otur kommer min levarans komma samma dag som mässan är och då blir det riktigt tajt med tid. Men vi får hoppas att den kommer dagen innan. Alltså den 7 december och mässan är den 8 december. Min sponsor har även fixat så att jag kommer att få vara med i tidningen, Roslagen runt. Troligtvis kommer jag och min sponsor bli interjuvade den 7 eller 8 decmber. Puhh vad det är mycket att göra nästa vecka!!


Minifyrhjulingarna som kommer. De kommer finnas i färgerna rosa, röd och svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0