Rimbo-Stockholm-Strängnäs, Strängnäs- Norrtälje- HEM

I morgon bitti vid 08:00 går min buss från Rimbo till Stan. Där möter jag upp mormor och vi åker vidare till Strängnäs. Där ska vi möta upp en man för att sedan åka hem till han och skriva på papper och sedan få bilen. Frågade Moa först om hon ville med, men hon kunde inte för hon skulle in till Sacco-mässan, så nu blev det mormor. Men det kommer blir trevligt och roligt. Men hjälp av mormor skall jag köra bilen hem från strängnäs till Norrtälje och sedan hem till mig... Vilken dag alltså!! Hahaha men det kommer bli lite spännande att prova nått nytt. Så nu är Erica ett X antal tusen fattigare igen.. Men nu får jag känna på hur det är att vara student på riktigt och inte ha några penagar.

Men i alla fall, bilen är en Ww Golf - 90, röd! Frän som fan, i alla fall det man ser på bilder. Hittade inte annonsen så jag kunde inte ta den bilden som var på just den bilen jag kommer att köpa i morgon, men jag hittade en snarlik så ni kan se vad det är för någon. Spännande va?!?!?! Vi får se hur det kommer gå, men jag tror det kommer bli bra. Skönt med en bil i morgon... (igen) Hahaha.. Asså hur många bilar har inte jag haft nu.. FÖR många i alla fall. Har knappt haft körkort i ett år liksom!!


Fin?! :) Lika söt som jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0