Pulka bakom fyrhjuling!!

I går satt jag, Moa och sofie och fikade i skolan. Sen fick jag och Moa någon knäpp idé om att vi skulle åka pulka efter fyrhjuling! Så efter skolan åkte vi hem till mig, tog fram pulka och fyrhjuling och började åka.. Det var faktiskt roligt, men lite läskigt när Moa skulle köra mig. (Hon har aldrig kört en fyrhjuling!!) Sen när hon väl stannade frågade hon vart bromsen var någon stans!! MEN VAA!! Hjälp hade jag vetat det innan hon körde hade hon aldrig fått köra mig.. Hahaha..

Men det var faktiskt riktigt kul att vara barn på nytt! Man måste få leka av sig lite ju!! Älskar snö när jag är hemma och fullt påklädd!! Då är det riktigt mysigt! Bilder kommer sen om hur vi såg ut för de finns på Moas mobil.

Så efter en mörbulltad rumpa och isbitar till tår åkte vi hem till mig och åt mat och kollade på Bonde söker fru. Sen blev jag så sjukt sugen på choklad att vi fick för oss att offra upp till macken under reklamen. Men när vi kommer fram ser vi att det börjar på tven på macken och vi ställer oss och kollar.. Hahah hur mupp som helst! Sen blev det massa skratt och spår framför tven resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0