Party all night long!

Helt sjult! Moa och jag vaknar vid 18:00 på lördagen! Asså vad fan är problemet!?!?! Skönt som satan var det i alla fall! Vi bestämde oss för att ta det lungt och ha en filmkväll med massa filmer och mys. Så Moa övningskör till Coop där jag köper chirre och dirre! Mmmm, svullo! Moa köpte godis så vem är värst?!?!.. Aja, lägger oss och kollar på Robinsson, så klart! Sen vidare på en film som börjar efter det. Sen får vi ett sms av Sofie som frågar om vi ska ut ? Moa är tveksam medan jag är på som fan!

Men Moa taggar till, (vi hade ju trotts allt sovit till klockan 6 så en massa energi fanns). Vi fixar oss och går till bussen in lugn och ro. När vi väl står där kommer jag på att bussen går från stationen och inte från statiol där Moa bor! Klockan var nu 10 över 11 och det är sjukt långt till stationen! Så medan vi börjar springa går vi igenom hela min kontaktlista över de som har körkort. Men de flesta hade druckigt, jobbade eller inte svarade helt enkelt. Men jag ber ändå om ursäkt till de som fick mina paniksamtal. Så när vi sprunigt ända fram till stationen så ser vi hur bussen går!!! Helvete! Vi börjar försöka lifta med det var inga bilar som ville. Så efter ett tag gick vi igenom Moas kontaktlista och ringer till sist en klasskompis till henne som är ute och åker och ställer upp på att skjussa oss till Norrtälje! Gullunge!!

Väl framme får vi en komentar av vakten att det är tjugoårsgräns... Men vi såg så städade ut så vi var välkommna ändå! Sen blev det röjj på dansgolvet!! Fy fan vad roligt.. Några äckel, några riktigt heta killar kom och gick under kvällen!

Efter ett tappert försöka att ragga efterfest började vi går hem. Efterfesten som vi var välkomna på var inte så lockande för det fanns inga snygga killar.. Hahah.. Så på vägen hem till Sofie träffar jag en bekant som var jättefull och var verkligen i behov av hjälp. Och grejen är att jag lämnar inte en som jag känner i sticket! Någon måtta får det vara! Men det var trevligt att växla några ord med han ändå. Kvällen avslutades med mackor hos sofie och korv på statiol och sedan bussen hem till Moa där vi somnade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0