Nybäddad säng, Ja tack!

Så nu är allt avklarat och det är dags att förflytta sig till sängen. Ska bli riktigt skönt att hoppa ned med en nybädda säng och en större dessutom.. Ska försöka plugga innan jag somanar, men vi får se hur det går.. Lovar att jag kommer att gå igenom listan jag har, i huvudet för att se till att jag har allt med mig.. Kommer sedan att somna av utmattning.. Hahaha.. Så typsiskt mig!!

Åhh asså nu vill jag att min kattunge ska komma snart! Tänkte att det blir bättre om jag tar den efter jag varit hos mamma annars får den vara ensam en hel vecka och det är inte snällt. Men jag måste köpa in en del saker som kattlåda, klösbräda, mat, leksaker osv.. Åhh vad jag lägtar..!!

Nej nu blir det att sova.. Natti Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0