Myspys

Nu är jag verkligen helt slut. Känner verkligen för att gå och lägga mig redan nu, men jag känner mig själv och vet att det inte är någon idé för jag kommer ändå inte somna.. Och sen har smarta Erica nyss lagt in en ny tvätt i maskin som jag måste sitta och vänta på..  Det står att det är en hel timme kvar, så jag tänkte jag skulle gå upp och lägga mig i min nybäddade säng och läsa lite till ett prov jag har i idrott på Onsdag. Men som sagt, mitt huvud värker och kroppen är hur seg som helst!! :/

Men jag har i alla fall hunnit med att möblera om så nu har jag en dubbelsäng igen! Hur skönt är inte det då! Någon som vill komma och sova med mig i natt.. Hahah skojja bara, men jag är sjukt sällskaplig av mig och är i behov att prata en massa.. Hahah..! Men jag kommer nog få prata tillräckligt i morgon ska ni se, så jag får spara mig...


Myspys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0