Mulle meck..

I dag försov jag mig fast jag hade sovit på soffan i går i två timmar och gick och la mig cirka halv 11. Tror jag har åkt på någon förskylning alltså.. Men men.. Jag åkte bort till pappa och har hållit med med mitt företag hela dagen fram tills nu..

Började med att flytta om alla kartonger på lagret. Fy min rygg alltså!! Sen skulle de in med hjälmar på lagret. Hahah provade en och gissa vad!? Den passade. Jag är nog ett barn ändå...  Sen blev det att mecka i hop en. Såklart ville jag mecka ihop en rosa för att se hur den ser ut. Jättefin! Fast den röda var inte helt fel den heller.
Så i dag har Erica blivit smutsig om fingarna, men olja och dylikt.. Hahah.. Men jag tycker faktist att det var/är roligt.

Så nu har jag lagt in en annons och hoppas på att folk börjar ringa snart.. Nu ska jag faktikst ställa mig och fixa någon mat/middag. Lär ju ta ett tag, men det blir skojj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0