Mopedister = legsiter

Fy fan alltså vad less jag blir på alla mopedister. Vilka tror det att det är egentligen.!?!?! När jag skulle parkera min bil utanför skolan i dag, fanns det ingen parkeringsruta ledig för det stod en massa mopeder och tog upp ett antal rutor.. Varför!?! Kan inte skolan fixa speciella rutor till dessa? Det vore så himla mycket bättre för både oss som åker bil och för de som åker moped. Usch säger jag bara. Nu fick jag parkera as långt bort i stället. Anledningen till att man åker bil är ju att man skall få slippa gå ju... Men men..

Asså jag känner mig så sjukt världeslös att jag inte kunde alla frågorna på min idrottsprov i dag. Jag hade så gärna velat ha MVG på provet. Men nu får jag säker nöja mig med VG eller tilloch med G :( Men som sagt, jag har sjukt mycket att göra och i bland får man prioritera. Men det är inget jag gillar i långa loppet... Aja, för att få bra på min redovisning på måndag, så är det bäst att jag sätter igång med att skriva ned med redovisning på ett pappaer så jag kan läsa på det sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0