Mmmm mummma!

I dag vaknade jag och åt frukost. Sedan bar det av till Munkfors hem till Pernilla. (syrran) Där stannade mamma, jag och Anders ett tag och fikade. Vi bytte även julklappar med varandra. Nu är jag riktigt nyfiken , hiihih :) Sen när vi kom hem böjade jag med att göra köttbullar. De blev hur goda som helst.

Sen har jag även varit ute och gått med mamma och hunden. Fy satan vad kallt det var alltså!! Typ 17 minus! Nu ska jag jag bara ta det lungt och eventuellt hjälpa mamma och lillbrosan med att göra ett pepparkakshus.

I morgon flyr jag huset för mina kusiner med familj och mormor kommer och de ska stanna ända till den 25 så jag känner att jag behöver lite lugn och ro. Så jag åker upp till syrran i Munkis och stannar kvar där över natten. Sköönt! Ska även bli roligt att träffa syrran och prata utan att andra öron hör. Det är inte så att jag inte gillar mina kusiner med familj och mormor, men det blir för intensivt att träffas så många dagar. Man har liksom ingen stans att ta vägen för de är överallt.. Inte så populärt från min sida. Så jag känner att eftermiddagen den 23 och julafton är tillräckligt...


Ser kankse inte så gott ut, men de blev riktigt goda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0