Miniskidor efter fyrhjuling i morgon?!?

En av disskutionerna som kom upp i dag på middagen var att min kusin Emil hade nämt i går för hans föräldrar att Annette (Faster) aldrig skulle våga åka snowblades efter fyrhjuling som hon jämt pratar om enligt han. Men tidigast i dag nämde Annette det för mig hon verkligen ville göra det. Så om vädert är bra i morgon blir det evetuellt miniskidor bakom fyrhjuling! Fan vad jag älskar att bo på landet i bland!! Vi kommer då att åka på alla småvägar som finns borta hos pappa. Jag har dock aldrig prövat det, men Annette har dock gjort det ett antal gånger.

Annette Berättade att pappa hade kört en gammal golf och Annette hade åkt bakom på miniskidor och endast hållt i ett snöre som de hade knytigt fast en pinne i som de höll i. Hon åkte dock rakt fram ut på en åker när pappa svängde. Och stoppet var en snödriva.. Hahaha,  Fy fan vad jag vill prova!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0