Lördagen!!

Usch vakande av att jag mådde usch.! Skulle jobba då men känne mig riktigt illamående så jag ringde och sjukanmälde mig. En jävla tur det för jag hade verkligen inte orkat göra nått! Moa och jag fick för oss att julhandla lite julklappar. Så vi var i norrtälje bakis och såg så jävla traschiga ut! Men jag fick ialla fall lite saker köpta. Så i lördags spenderade jag cirka 800 kronor på julklappar. Och det var bara till 5 personer!! Men nu har jag inte så många kvar att köpa till.. Typ 5 stycken bara. Sen åkte vi hem och jag var så sjukt hungrig! Vi grundade med en smörgås och sedan lade oss för att plugga. Jag plugga lite, men sen somnade jag, var så sjukt trött och mådde inge bra alls. Vaknade av att Moa sa att det var mat.! Mumma!! Moas pappa hade gjort jättegod mat!

Sen fortsatte pluggandet som spårade lite, slutade med mustach och en massa skratt och prat.! Sen när det var dags för robbinsson somnade jag!!!! Vaknade av att Moas pappa kom in och sa med en chockad röst!

M-P - Jasså är ni hemma!!
E - Jaa i dag är vi det..
M- Zzzzzzzz!!


Sen vaknade jag ett antal gånger att Moa tog allt täcke och att jag låg och frös! Muppunge! Tog tillbaka det men kännde att hon drog tillbaka det.. Hahah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0