Lingon och blåbär

Nu är jag tillbaka hemma hos mig efter att ha jobbat. Fy vad jag mått pyton hela dagen!! Det har inte varit kul alltså! Men det har varit värt det, annars blir det inga pengar i januari ju!! Tråkigt att detta var Hellens sista dag bara! Kommer bli tomt utan henne, har alltid varit kul att stå och dösnacka med henne.. Men men.. Hörde att Martin fått hennes plats så han får väl duga :)

Köpte ytterligare en glögg i dag, blåbär och lingon! Ska bli intressant att prova den! Synd bara att man inte har någon att prova den med.. Hahaha, äsch det klarar jag så bra själv. Köpte även hårinpackning så jag hoppas på att mitt hår kommer må bättre snart, men även en till julklapp till mamma..

Middagen bestod av fil och flingor.. Detta kanske är ett tecken på att jag mått dåligt hela helgen, dåligt intag av ordentlig mat. Men men, Pratadise hotel och parlamentet gjorde kvällen.. Och nu blir det till att slappa och sen krya ned i MIN säng som jag inte använt sen i torsdags:/:)


Kommentarer
Postat av: Hellen

ja dösnacket kommer man ju sakna! :) just nu håller jag på att plugga till två prov jag ska ha för att få jobbet.. :/ känns som att gå i skolan igen :P hoppas på att du får bra betyg för ditt besvär på mässan!

2009-12-09 @ 19:57:09
Postat av: ERICA

Jaa verkligen!! Hahah jaa det kan jag förstå, men det är väl lite kul också? Jaa det hoppas jag med verkligen. Jag är verkligen helt slut efter alla omkring den och allt för och efterarbete..

2009-12-09 @ 21:08:40
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0