Lilla julafton

Jag är sjukt nyfiken! I dag har det varit såkallad "lilla julafton" för mig kan man säga. Först fick jag ett paket av Annette med familj och jag är verkligen jättenyfiken! Hihih jag vill öppna, men jag har lovat Annette att inte göra det förren på julafton, så får det bli då. Sen var jag över till pappa och gav mina julklappar till de eftersom jag inte är hemma på julafton. Pappa fick en bok om en massa citat om hur man är om man är "typiskt" svensk, Mary-Linn fick hellokitty smink + nessensär och Sanna fick en sak man masserar ansiktet med. Och vad fick jag då! Jo för att fatta mig kort fick jag 5 900 kronor! Tack pappsen med familj! Tack även till Annette med familj (fast jag ännu inte vet vad det är) Fniiisss.. :)

Sen i går gav jag mina julklappar till farmor och farfar. Ett pussel och en massagesak. Sen gav jag även till Isabella och Jaqueline (kusinerna) samma som Mary-Linn fick, Hellokitty smink och nessensär. Det jag fick av farmor och farfar var en gytjärnsgryta med glaslock! Jag ville verkligen ha en så jag blev jätteglad! :) Nu vill jag bara börja laga mat dirr ju.. Hahaha :)


Min ännu oöppnade julklapp från familjen Juhlin.



Fick ett julkort från Pernilla och Anderas! Jag blev jätteglad!! :) Tack!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, var så lite så.. Fin handstil jag har ;) tss**

2009-12-18 @ 20:41:37
Postat av: Anonym

spoiled? ;p

2009-12-19 @ 18:54:41
Postat av: ERICA

Hihih.. Ja men visst Syrran ;)



Ja men lite bortskämd kanske... Eller jag vet inte.. :)

2009-12-20 @ 17:30:59
URL: http://rajik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0