Julgodis!! :)

Åhh i morse när jag vaknade och kom ut i köket hade mamsen gjort knäck. Hur gott är inte det liksom?! Sen efter att jag ätit gjorde jag en saffrans kaka.. Typ som en sockerkaka fast med saffran i. Ska smaka den senare i dag är det planerat. Om kanske en till två timmar kommer kusinerna med familj och mormor, så då lär det bli full fart. Kul? -nja.. Inte så värst. Eller jo, men det blir sånnt himla liv bara. Alla pratar i mun på varandra och barnen skriker och leker..

Aja, det blir nog bra. Fick precis frågan om det är kul hos mamma, och visst det är det. Men jag saknar Muttis!! (Moa) har ingen att skratta med om dåliga skämt och dylikt.. Men men, vi tar igen det på nyår.. :) hihihi! Fy satan vad  roligt det ska bli TJEJER!! :) Hihih!! Moa se till att komma hem i tid på nyår!! :)


Hihih!

Kommentarer
Postat av: mmuttis

åh pulliiiss! saknar dig med!!! jag är nog i sthlm vid ett -två så det är luugnt! ;-D

2009-12-23 @ 19:18:11
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Jaaa det blir nog bra! :) Kom direkt till norrtälje då så fixar vi oss i mormors lägenhet! :)

2009-12-23 @ 22:13:23
URL: http://rajik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0