Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, hurra!

I morse vaknar jag av att Mickis skickar ett sms till mig och frågar var jag är någon stans. Då kollar jag klockan och märker att den är 08:15 vilket betyder att jag försovit mig!! Sen när jag kollar ut ser jag att hela marken är tänkt av snö! Och då menar jag inte liiiiiiite heller! Det var helt tjockt! Då inser jag att jag aldrig kommer våga ta bilen till skolan och satsar i stället på att åka bussen.

På bussen träffar jag Moa, där det blev lite snack, men jag försökte även plugga lite. Har som sagt prov i morgon! Just det, på tal om prov så fick jag tillbaka mitt prov när jag kom till idrotten. VG!! Blev nöjd, för förra veckan var det så sjukt mycket att göra och jag var verkligen sjukt då. Så jag tyckte det var bra!

Lunchen spenderades med Moa och sedan en tur till Coop för att ta ut pengar till Moas och min Chafför i helgen som var! Sen skulle jag kolla på ett par skor, men de var inge fina, så det blev inga. Så nu, back to school ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0