Jag måste planera mitt liv för att allt ska gå vägen!

Morgondagen kommer bli jobbig! Först ska jag bort till pappa för att pack några sista saker. Därefter åka till skolan för att hämta min a skyltar och sen vidare till mässan. Där ska jag vara i tid och packa upp alla mina saker förutom mina fyrhjulingar och hjälmar.

Containen kommer att komma vid tolv-ett- tiden och då ska de packa ur den medan farfar tar en fyrhjuling och några hjälmar och beger sig till Norrtälje och mässan. Där har jag förhoppningsvis fixat allt förutom det, så det är bara att ställa dit de sista sakerna som farfar kommer med. Sen är det till att stå där hela dagen och se glad och trevlig ut. Men även att försöka var en sådan bra försäljare som möjligt ;) Sen vid 18:15 är det prisutdelning och sedan får man packa i hop. Då hoppas jag att jag kommer hem i tid för då ska jag plugga till ett prov jag har på onsdagen.. Puhh!! Jag måste bli frisk alltså!! Detta kommer alldrig att gå annars!! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0