Jag litar på dig stockholm!

Hittade den här klänningen i affären Vila härromdagen och kände att jag bara måååååste ha den på nyår. Provade storlek S men den passade inte. Så jag frågade efter storlek XS men de fans tydligen inte i någon affär i karlstad. Det är det här jag menar, jag kan inte plugga i en stad där det inte finns mer än två butiker som KAN ha klänningen i rätt storlek. Därför vill jag hålla mig till Stockholm/Uppsala. Så när jag åker hem den 29 som det nu är bestämt möts jag upp av Jessi på centrastationen och tillsammans skall vi gå och köpa den klänningen och även Jessi ska handla nått för sina presentkort hon fått i julklapp. Så här är det, i sthlm finns vila affäre på fler än 2 ställen vilket ger det större möjlighet att hitta min storlek! :)


Så ser den ut, fast där det är svart är det ljust och där det är ljust är det svart.. As läcker!! Jag bara mååååste ha den!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud! Töntigt..

2010-01-06 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0