Ingen rast, igen vila..

Puhh, nu är jag klar med mitt arbete i historia.. Fan vad skönt alltså. Nu kan jag åka hem och ta det lungt.. Hahah trodde jag på det där själv eller.. Nej.. Asså nu ska jag plugga på det jag skrivit ned också. Sen måste jag plugga på mitt svenska prov jag har på onsdag nästa vecka.. Vad händer med handel egentligen?!?!.. Hahah.. Aja, sen måste jag rätta alla frågelappar som folk svarade på i går på mässan så jag kan skricka en hjälm till en vinnare. Sen måste jag mecka ihop ett antal fyrhjulingar så jag kan starta det och ha några uppe som visningsex. Sen måååååste jag hinna med att se bonde söker fru. Det är bara ett måste helt enkelt.

Nej nu ska jag ta och åka hem. Moa hade precis slutat så hon tänkte åka med mig. Roligt med sällskap!!:) heheh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0