Ingen bil, ingen krokododil!

I dag gick jag upp i hopp om att min container skulle komma. Så jag åkte bort till pappa och hörde efter hur det låg till med allt. Nej men då var den inte ens igenom tullen, så de kunde inte lasta den på en lastbil och komma ut med den. Så i morgon efter luch ska den komma... Så då fanns det inte mycket att göra så jag åkte med till Uppsala för att handla julklappar. Eller rättare sagt, de åkte med i min bil och jag körde. Hehe.. Så jag handlade lite, medan pappa och Sanna handlade desto mer. Åkte runt till en massa olika affärer och handlade, och slutade på dax där vi åt.  Men jag kunde inte äta speciellt mycket, för jag mår/mådde jättedåligt. Har sjukt ont i huvdet, skakisk i kroppen och hostar. Hur nu detta ska gå i morgon vet jag inte, men jag får stå ut...

Åkte hem och packade allt i bilen som jag ska ha med mig i morgon, eller nästa allt i alla fall. Så nu är jag helt slut. Fick åka till Rimbo en sväng och handla nått att bjuda de som kommer att hjälpa mig med containen i morgon. Det fick bli räksmörgås!! Mmmm Mummaa!! Så det har jag sysslat med hela dagen. Mackorna såg jättegoda ut, kunde dock inte smaka än för det ska förtäras i morgon. Usch för att skala räkor säger jag bara.. Hahah




Gott va!?!? Duktig jag är alltså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0