I´m the snowman

Nu är jag en isbit!! Kom precis in från att ha åkt skriskor med mamma, Anders och Marcus... Självklart så hade jag för lite kläder på mig för jag tänkte att kaaaaanske det fanns någon snygg kille ute på isen som jag var tvungen att se bra ut inför.. Men icke! Så i stället fick jag stå och frysa sönder medan de andra var jättevarma med alla kläder osv. Men jag var ju ialla fall snygg :) Hahahaaa!!

Till sist orkade jag inte mer och gick och satte mig i bilen. Där var de lite varmare i alla fall. Bilder från vår lilla utflykt kommer senare, orkar inte fixa det nu för vi ska när som helst äta lunch och sen åka och sola! :) Så jävla skönt det ska bli, kanske jag tinar upp lite.. Hahaha! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0