I dag, söndag!

Vaknade av att Moas mobil ringde och hon gick upp. I dag skulle hon delta i julmarknaden i Norrtälje med sitt företag. Men inte jag eftersom min container kommer eventuellt i morgon eller på Tisdag. Så vi åt frukorst och jag körde henne i till bussen med min pärla till bil! Lilla nyckelpigan ;) Sen åkte jag hem till pappa för att få hjälp att lasta ur vinterdäcken. För det är så att lilla Erica har världens ryggverk! Jag vet verkligen inte hur jag fått den! Har så sjukt ont när jag går och böjer mig ned! Massage? - JA TACK!! Någon frivillig kanske?!?! Sen tog vi en fika och disskuterade hur vi ska göra i morgon om den kommer eller inte. Containen alltså!

Sen åkte jag hem till mig för att kolla försöka hinna med att se på reprisen på robinsson och slå in julklappar. Har köpt så sjukt söta saker till Mary-linn, Jackie och Bella. Syster och småkusinerna alltså! Hellokitty smink med nessensär! Bella och Jackie hade sagt att de ville ha sånt när vi var i Gränby och handlade i Torsdags. Så söta barn!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, slå in julklappar och göra mat innan jag ska i väg och jobba vid 16-20:15!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0