Helt slut!

Usch, jag fattar inte vad jag gör uppe så här sent. Jag är döö trött, men jag är för trött för att klä om till sovkläder och gå upp och lägga mig i sängen. Tror det blir lätt så när man bor själv. Man har ingen att "följa" efter och känna att även jag skall sova nu. Asså jag har ringt runt till olika företag och letat efter en skärmvägg. Det är ingen som har någon, bara IKEA och den kostar 899 kronor. Känns lite onödigt för en mässa liksom!! För jag vet inte vad jag ska ha den till annars. Tänkte att den kunde var bra att ha om jag nu flyttat till en liten lägenhet att studera i. Då kan jag skärma av rummet, för det kommer bara finnas ett rum. Men men,, Vi får se vad det blir av.

Moa tjatar sönder om att hon jag och någon/några tjejer skall äta mat på Kinan och sen gå ut på fredag. Men nu är det så, (som jag har sagt till Moa ett antal gånger) att jag ska köpa julklappar till 19 personer och jobba lördagmorgon. Så jag har varken pengar eller lust till det. Eller lust har jag väl om jag inte visste att jag måste köpa julklappar, jobba och köpa en "ny" bil. Så som sagt. I helgen blir det lugnt med en del jobb.

Nej nu ska jag "tvinga" mig i säng. Börjar praktiken vid halv 9 i morgon. Lagom tid tycker jag.. Måste bara säga att det var jätte skönt att äta frukost i lung och ro i morse! Har inte gjort det på en evighet.


Alltså den skulle vara hur ball som helst att ha till min monter. Men som sagt 899 kronor känns lite överdirvet.. Eller? Usch vad jag vill ha en bra avlönad man i framtiden, självklart skall även jag tjäna hyfsat med pengar.

Natti Nattii folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0