Gymet igen kanske!!!

Åh fy satan. Nu har jag träningsverk.... Hahahah, provade mitt nya magövningsredskap som jag fick av syrran i julklapp och fy satan vad bra det tog!! Så nu har jag liiiiite problem med att röra mig, men det är ingen fara. Jag har bestämt mig för att få en hyfsad vältränad kropp till sommaren. Så när jag kommer hem är det bara att damma av gymkläderna och sätta igång igen! :) Vad har jag att förlora liksom..

Fick även prova Marcus hantlar som vägde 6,5 kilo. När jag var som "vältränast" där ett tag tog jag 7 k-8 kilo i biceps tror jag och närmare 9-10 kilo i bröst, 10x3! Fy satan vad jag måste börja igen!! Åhh fick sånna flaschbacks när jag tog tag i hantlarna och började ta i. Jag kännde att jag var på gymet igen och körde stenhårt!! Nej nu är det slut på de lata dagarna. Men det har faktiskt berott på att jag har prioreterat skolarbeten/prov framför jogging och gymning! Men nu ska jag försöka klämma in gym i kalendern igen. GÖTT!, som de säger här i Värmland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0