Gårdagen Lördag 19/12-09

Ja jag vet att jag varit dålig på att uppdatera men jag har faktiskt haft fullt upp!!

I går morse körde pappa mig till jobbet (började 07:30) därefter jobbade jag ända fram till lunch då mamma och Anders kom på besök från Värmland. Mamma bjöd mig på Subway och sedan började jag jobba igen. Vid tre kom mamma och Ander tillbaka och hämtade mig och det bar av hem till mig. Där böt jag från jobbarkläder till andra och packade in min packning i bilen och vi började åka. Vi stannade endast engång men då satt jag kvar i bilen. Sov resten av vägen hem.

När vi kom hem kollade jag på Robinson, mendan mamma och Anders kollade på Dansbandskampen. Men Hallåååå! Glöm att jag kollar på det liksom!! hahah. Sen började jag kolla på en film på 4an som jag sett förut men kände mig trött så jag bestämde mig för att lägga mig. Det hade varit en intensiv dag på jobbet med väldigt mycket folk och bilresan hade tagit på krafterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0