Gambia alltid Gambia!!

Åhh satt och tänkte på att det faktiskt är ett HELT år sen jag var i Gambia!! Fy satan vad tiden går fort alltså!! Känns ganska sorligt faktiskt, att tiden går så fort alltså! Men vad ska man göra åt saken.. Bara leva vidare och se till att göra allt man vill göra så att man inte ångrar sig sen och blir bitter eller nått sånnt!! Hahah...

Det ska ialla fall jag göra, så vad ni gör är upp till er, men ett tips är att inte tänka " det där jag jag sen" för det kanske aldrig blir nått "sen" Lev i nuet och ha så jävla roligt! För det är precis det jag gör och ska forstätta med!!


Bevis på att jag klappat en krokodil!! :) iiihhh!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0