Fredagen!!

Oj var ska jag börja.. Jag börjar med att berätta om fredagen..

Gick upp as tidigt och satte mig på bussen in till stan där jag mötte mormor. Där åkte vi vidare till centralen och satte oss och åt frukost på donken. Blev en hel del prat om ALLT, kompisar, tjaffs, bilar, julen och mycket mer! Sedan satte vi oss på tåget mot Strängnäs. Där plockade "killen" som jag skulle köpa bilen av upp oss och åkte hem till han. Där provkörde jag bilen och kollade lite. Jättefin! Såklart jag skulle ha den!! Sen skulle vi ställa på bilen och försäkra den via Internet. Fy fan alltså! Det bara strulade, satt där i över en timme och försökte fixa det med pappa i telefon. Till sist löste det sig och mormor och jag åkte till en bensinstation som han visade oss till. Där hjälpte han till med att fixa luft i däcken. Han var verkligen jättetrevlig!

Sen åkte jag och mormor vidare, stannade i Enköping för att äta. Mums! Sen bar det vidare mot Finsta där vi skulle hämta lite saker i min gamla bil som står hos min morbor. Där blev belv vi en stund och pratade. Skjussade sedan hem mormor till Norrtälje för att sedan åka till Rimbo för att visa upp bilen för Moa och Linn. Pratade om hur vi skulle göra den kvällen osv. ÅKte sedan hem till mig och bytte till chillkläder och åkte tillbaka till Moa och Linn. Vi kollade på film och bara slappade. Pratade om masssor! Jättetrevligt!

Sen i vanlig ordning så ändrade vi oss vid 10 att vi skulle ut... Hahahaha.. Så då var det att fixa sig och sedan hoppa på bussen in till Norrtälje där det blev utgång på Mobergs med massa shottar, bugg, dans och en jävla fylla.. Men det var trevigt. Förutom att jag fick plötsligt en massa sms och samtal från ett antal personer  :/.. Jaja, kvällen slutade trevligt och det vart en lyckad kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0