Fredag

Det har blivit en bloggfri helg, pågrund av en hel del skoj! Kan börja med att berätta om Fredagen.

Fredag:
Efter att jag varit i Arlanda stad med pappa, Mary-Linn och Sanna åkte jag till Moa. Där hade hon gjort chokladbollar som vi mumsade i oss. Sen fortsatte vi med att färga mitt hår som tog en j*vla tid.. Men när det var klart blev det bra!! Under tiden satt vi och drack te och snacka massa gojja! Sen var det att fixa oss för en utgång i Norrtälje!, samtidigt som vi såg en del av Idol. Sen bar det av ocvh det blev riktigt roligt!

Kan bara säga att fy fan vad jag frös i lördags morse! Helvete! Men men, sjukt kul var det i alla fall. En massa snacka med gammla klasskompisar och mitt ex.. Jättetrevligt!!. Kul att träffas igen efter en lång tid! Det var även riktigt kul att träffa hans kompisar som jag inte sett sen det tog slut heller. Det var verkligen kul! Hoppas att det inte tar lika lång tid igen innan vi ses... Fixa det nu grabbar!

Sen en liten komentar, Det finns nått som heter kompisar!! Och även de kan väl få prata eller?!?! Lägg ned!


Mary-Linn och jag lekte lite på Arlanda stad.


Fredagens!


Mina naglar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0