För i natt, i natt, är det du, är det jag?

Alltså, vad är det som händer?? Varje tvprogram innhåller bara en massa kärlek! Det är inte så jättekul att sitta och kolla på bara såna program. Men det kan ju vara så att jag lägger märke till det mer för tillfället också.. Vem vet.. Blir bara sjukt sugen på en pojkvänn att dela det mesta med. Men det får vänta.

Pratade med en lärare jag haft en period i Historia ett tag. Hon är lärarkandidat och ska bli lärare i Historia och Engelska, så jag var bara tvungen att fråga henne lite saker. Jag frågade hur lång utbildningen var och om jag inte mins helt fel så var det 4 eller 4 och ett halvt år. Så med lite snabb matematik kan jag räkna ut att jag kommer vara mellan 23-24 år när jag är färdig utbildad. Så jävla perfekt! Då blir det lagom att jobba och sedan evetuellt skaffa barn.. Hehehe... Åhhh jag längrar verkligen!!

Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa lite om de författare som fanns under upplysningstiden. Intressant va?! Nja... inte så.. Men nästa onsdag (sista dagen i skolan) har jag prov i det.. Inte så roligt kanske, men men..

Natti nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0