Feminsit, javisst!

Finsmakaren Erica! Har precis prövat min nyinköpa glögg med vaniljsmak. Den var riktigt god! Vilken julkänsla jag fick i kroppen när jag andades in doften från den varma glöggen, och ännu mer när jag smakade på den! Ljuvligt gott! Så nu sitter jag bara och myser i mitt hus och ser mig omkring och känner mig nöjd med mitt julpynt för i år. Men än är jag inte klar! Det skall upp en gran och pepparkakor med glasyr också! Tror jag kan pynta ihjäl mig alltså!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och bara slappa i soffan sen tror jag. Har inge mer vettigt att skriva för tillfället.. Jo jag ska bara beklaga mig ytterligare på att killar är som de är, men skall man leva med det? Ska tjejer krypa på tå för att killen skall bli nöjd. Ska tjejer passa upp på någon kille bara för att hon så gärna vill spendera tid med han. Nej! Så ska det inte vara. Jag tycker det ska vara tvärtom! Killen skall visa överdirivet med intresse för en tjej. Mycket för att en tjej har lättare att hitta någon ny kille snabbare. Därför borde killen/killarna vara vaksamma och visa intresse på många sett. Konstigt nog så är det så. Men i alla fall jag har bestämt mig att jag ska göra ett test och se hur en kille beter sig om man inte gör nått. Låter killen få göra allt dvs. HAN skall höra av sig, HAN ska offra sin tid för att passa in på mina lediga stunder och HAN ska vara seriös från start! Heheh..

Vi får väl se hur det går. Men nu skall jag vara den "svårflörtade" trotts att jag kankse är intresserad av killen som visar intresse. Så vi får se hur villig han är att offra sig för en tjej. Ska bli intressant att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0