Ett slag för alla som gör bort sig...

Gud vad jag tycker synd om de personer som super sig så fulla att de inte minns att vad det gör när de är ute och festar på krogen. Det är väl helt okej om man är SINGEL som jag! :) Men om man har ett förhållande kanske man ska försöka dricka mindre om man vet att man sucktar efter gammla tjejer eller andra ragg.. Jag själv kännder dock ingen skuld alls för jag har inte gjort nått dumt för som sagt, jag är singel och det är de som är upptagna som får hålla sig själva i skinnet.

Sen kan jag inte rå för att jag utstrålar kvinnlighet och att vissa killar blir lockade. Men jag är bara donnan som man får suktas efter... Men som sagt, jag slår ett slag för de stackare som är upptagna med tjej respektive kille och gör bort sig så otroligt mycket. För egentligen, varför är man ute om man i stället kan vara hemma med sin flick- respektive pojkvänn?  Hade jag haft en pojkvänn hade jag mer än gärna velat spendera min fredagkväll framför en film med massa mys och god mat. Sen om jag skulle gå ut så skulle jag se till att jag håller mig så pass "nykter" / "full" så jag kommer i håg det jag gör och inte gör nått jag sedan ångrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0