Ett mirakel tack?!

Jag fattar inte hur jag ska orkar med dagen. Jag vaknade för cirka en och en halv timme sen och kände att min kropp inte var helt okej. Fy alltså, halsen verkar, kroppen är matt och jag hostar hela tiden. Vad har hänt!?!? Jag lovar att det var för att jag sa att jag "klarat" mig undan förskylnigen i år.. Rätt åt mig kanske?!?

Aja ska packa in de sista i bilen och samla kraft för att åka in till skolan för att hämta material och sedan vidare mot mässan. Fy fan vad denna dagen kommer bli jobbig. Jag har ingen aprit heller så jag har ingen nypåfylld energi i kroppen heller.. Så hopppas vi  på att dessa mirakel tabletter och flytande medicin hjälper.. Hahah!!

Ha en skön dag, för det kommer inte jag att ha. Tro mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0