Ett glas vin och en bingolott, kan det bli bättre?!

Mitt i mellan bingolottos uppesittarkväll tänkte jag slänge in ett blogg inlägg. Från det förra har det hänt följande. Mormor, morbor med två barn (kusiner) och tjej har anlänt. Vi har ätit mat och ostkaka till efterrätt! Druckigt vin och klätt granen. Helt emot mina principer dock! Granen alltså! :) Har även varit ute och gått en sväng med hundarna och sedan bunkrat upp framför tven med vin och varsin bingolott! Är tyvvär ännu inte vunnit nått, men kvällen är inte slut än.. :)

Tillbaka till soffan nu och mitt glas vin och min lott. Hoppas på någon vinst i dag i alla fall.. Just det, det blev rätt roligt med en del av släkten på besök ändå. Trodde de värsta men det blev bättre än förväntat. Vilket var mycket roligt!! :)




Granen som Mor och Anders släpade på bussen hem från stan :) (Tar dock bara 10-15 minuter från city)


Efter att kusinerna + lillebror klätt granen. Längtar sååå tills jag får bestämma över min egen gran. Hade dock ingen i år i mitt hem, får bli en till nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0