Erica Nyfiken!

Asså jag är så sjukt nyfiken på vilka som läser mig blogg. I dag har ni läsare blivit fler än vanligt och jag är verkligen nyfiken på vilka det är som vill läsa om det jag skriver.. :) Satt och fundrade på att skaffa en sådan där sak som sitter på sidan av bloggen som visar vad de flesta läsarna kommer ifrån för stad eller ort. Det vore kul, men det kostade pengar, så nej tack! Har handlat tillräckligt.

På tal om handlat, det ringde en telefonförsäljare till mig en kväll när jag var på väg till Rimbo för att träffa Moa eller nått sånt i vanlig ordning. Men i alla fall, han var sjukt trevlig och ringde för att jag varit med i ett test på Internet om matlagning. Så han erbjöd mig tre nummer av laga lätt till priset av en! Bara för att killen i luren lät så otroligt trevlig var jag ju bara tvungen att tacka ja! Så nu undrar jag när tidningen kommer att komma till min brevlåda.. Kunde ju vara kul att prova laga nått nu inför jul med en smak av jul.. :) hehe..

Bara för att jag är helt såld i Michael Jackosson - Earth Song

Nej nu ska även lilla Erica krypa ned i sängen efter ytterligare en helg som aldrig blivit som man tänkt sig.. Men man vet aldrig när Erica och Moa är ute på äventyr tillsammans! Hahaha!!



Natti Nattii!! Sleep good!



Kommentarer
Postat av: N.

inte tänkt tanken att det var ditt iq-befriade och idiotiska inlägg angående kommande "babyboom" som lockat folk? herregud .....

2009-12-08 @ 00:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0