En orange Passat kanske?!

Åhh kom precis tillbaka efter en mysig promenad från pappa. Månen och stjärnorna lyser och det är forst överallt. Vi hade varit och kollat på en "ny" bil.. Igen.. Eftersom min 5 bil har gått sönder. Så nu är det dags att köpa en ny igen.. Hahah börjar total ledsna på detta med bilar.. Men i alla fall, bilen är en Passat och den är orange! Hel Frääääääään faktiskt! Det blir en liten repris på min gammel Ford som jag hade. Ballt. Men vi får som sagt de om det blir den, men det lutar åt det.

När jag kom hem till pappa fick han öppna sitt paket, tror faktiskt han blev lite glad i alla fall. Tror han blev glad över att man har tänk på han och köpt nått som man tror passar. Det är som sagt svårt, men jag hoppas han blev nöjd :) Sen blev det mat från ...... SUBWAY!! :) Åhhh jättegottt!!! Hehe.. Sen blev det som sagt att leta blir åt mig. Ett kort samtal till mamma och till morbror blev det också!

När jag kom innanför dörren kom en doft emot mig. Det doftade hyasint och nejlikor!! Jättemysigt! Nej nu blir det Bonde söker fru för hela slanten!




Kanske blir det den här bilen i sommar tjejer till nått nytt mål i Sverige?

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0