Dryga bussfan!

Usch, eftersom min bil är trasig igen måste jag ta bussen runt hela närtuna! Hur drygt är inte det när jag slutar 16:00 och kommer inte hem förren 17:45!! Inte sååå kul... Ska föröka att inte somna på bussen bara, för jag har ingen lust att hamna i Abrahamsby!! :/ Skulle kunna ha kommit hem tidigare men jag har ingen lust att gå 3 kilometer med en stor idrottsväska, sen är det kallt också!! Sen blir det nog till att fördjupa mig i en bok om konst.. Låter det spännande?! Det är det!

Har även mailat min syo, så jag hoppas på svar snart så hon kan hjälpa mig att söka in på lärarutbildningen. Jag funderat och bangar Moa tänker jag genomföra detta själv. Jag är en stor flicka nu.. Hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0