Thats it!

Alltså jag måste bara säga att saker och ting inte blir bättre för att man flyr undan det. Och visst, jättebra att tala om vad man känner, Men vadå?! Ska man bara vänta nu på att andra ska lösa det åt en eller.. Jag fattar inget. Jag tycker bara att detta är så typiskt tjejer! Tjaffsa om så otroligt onödiga saker och inte komma någon vart. Men vem ska ge sig igentligen... Jag vill egentligen inte säga nått för jag gillar faktiskt inte att tjaffsa. Men jag vill bara säga det att jag tycker detta har blivit en sådan stor grej av nått som från början bara var nått litet.

Så nu tycker jag att vi ska träffas och disskutera detta mellan 6 ögon och inte via msn. Så får vi alla klarhet i vad vi vill ha sagt till var och än. Så slipper vi gå via varandras munnar. Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0