Gilla gilla gillaaaaaaaaaaaaaa

Jag har inte orkar uppdatera om julafton. Det hände en massa saker och det blev en heeeeeeeel del mat och julklappar. Jag fick blandannat; en träningsmaskin för magen, en regnjacka, halsband och armband, pengar, strumpisar, skinnvantar, 195 kronor till mobilen (så nu kan jag sms:a hur mycket jag vill, till vem jag vill, Fria sms) en specialhudcream till ansiktet och även till kroppen och duschen, några böcker, den årliga silverskeden (har nu 7 stycken tror jag, ska samla tills jag får 12) och en hel del annat.

I dag har jag, mamma och Marcus varit och handlat upp en del av pengarna. Men efter en fika vi tog orkade Marcus inte gå med oss längre så mamma och jag gick själva. Det var mys, fick en hel del kläder köpta och även två par skor! :) Skönt att handla med mamsen.


Min fika :)


Jag och Marcus


Mamma och Marcus



Fy satan vad jag älskar dessa skor!!!


Även de här!!! Gilla Gilla Gillaaaaaaaa!!






Syns inte så mycket av den, men så jävla snygg!! Fronarina :)





Det är en sametslila klänning.. Syns inte så tydlig :)






Skit snygga örhängen ;)




Äntligen!!! Mina andra försvann ju när jag var ute på krogen en gång! Men nu har jag ett par till ;)


Riktigt fiin!! :)

Köpte även lite annat, två leggings ett par svarta och ett par vita och några armband. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0