Den nakna kocken

Just det, glömde säga att i går gjorde jag maten. Hur god som blev inte den då!! Jag gjorde en potatisgratäng som jag blandade i rotfrukter i och löfbiff med en massa kryddor på.. Verkligen jättegottt. Anledningen till att jag kom i håg det nu var att jag nyss åt det till frukost. Ja jag vet att det inte är så vidare värst normalt att äta mat till frukost. Men jag har verkligen total ledsnat på mackor!! Usch!

Nu sitter jag och bara tar det lugnt i pappas massage stol. Han har nämligen en sådan där som vibrerar i hela ryggen. Hur skönt som helst!! MEn jag hade inte tackat nej till riktig massage.. Höhöö..:)

Om cirka en timme ska vi åka min sötisbli till Uppsala eller Arlanda stad och handla lite. Mary-Linn är hemma från dagis så vi ska göra en lite utflyckt tillsammans, så hon kan få köpa en julklapp till Sanna. Självklart betalar pappa men hon väljer.. Myspys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0